20 Julai 2011

Lawatan Pemantauan Prasekolah JPN Sabah








Assalamulaikum w.b.t dan salam hormat sekalian. Alhamdullilah syukur kepada allah s.w.t kerana kita terus diberikan kekuatan yang sempurna untuk terus berkhdimat. Kepada rakan-rakan yang berkhidmat di SK Jambongan teruskan usaha kalian. Kata-kata ini juga turut menjadi kata-kata keramat oleh kalangan pegawai yang hadir untuk memantau Prasekolah SK Jambongan.

Pada tanggal 18 Julai 2011 SK Jambongan telah dikunjungi oleh beberapa orang pegawai dari JPN Sabah iaitu Puan Dayang Tijah Hassan(Penolong Pengarah Sektor Pengurusan Sekolah),En Jaladin Hj Bidin(Penolong Pengarah SPS) dan Puan Roselind Sakai(Penyelia SPS) serta Hj Ismail Hj Salleh(Penolong Pegawai Pelajaran Daerah, Beluran).

Antara objektif pemantaun ialah khusus untuk Prasekolah SK Jambongan yang sedikit sebanyak menghadapi cabaran dari aspek pembangunan fizikal. Selain itu turut menjadi keutamaan JPN Sabah ialah memantau keperluan kemasukan murid prasekolah ke asrama. Diakhir sesi pemantauan tersebut Guru Besar SK Jambongan, En Omar Ali Momiran mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas kunjungan rombongan dari JPN Sabah serta PPD Beluran. Beliau juga turut menyampaikan hasrat hatinya agar prasekolah SK Jambongan diberi perhatian dengan segera.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan