05 Julai 2011

Lawatan PPD dan Rombongan Ke SK Jambongan





Assalamulaikum dan Selamat Sejahtera sekalian. Pada tanggal 5 Julai SK Jambongan dikunjungi oleh PPD berserta rombongan beliau seramai 10 orang. Ketibaan rombongan disambut oleh pihak pentadbir sekolah iaitu Guru Besar En Omar Ali dan guru-guru.

Antara intipati lawatan tersebut ialah berkaitan dengan hal-hal pentadbiran dan pembangunan sekolah, hal ehwal asrama dan perkembangan staf.

Lantaran itu juga pihak PPD turut membincangkan pelbagai isu dan hal-hal berkaitan pentadbiran, pembangunan sekolah secara fizikal, perkembangan staf serta asrama sekolah. Pihak PPD menyampaikan amanat beliau dengan mengingatkan semua staf agar menjalankan tugas dengan penuh dedikasi.

Seluruh warga SK Jambongan mengucapkan berbanyak-banyak ucapan terima kasih, sesungguhnya dengan kehadiran PPD berserta rombongan beliau dapat menyemarakan lagi semangat kami untuk terus menjayakan misi dan visi Kementerian Pelajaran Malaysia. Terima kasih daun keladi, lain hari sudilah kiranya datang lagi ke sekolah kami. Wasalam


Tiada ulasan:

Catat Ulasan