21 April 2011

Mesyuarat Agung PIBG SKJ 2011

Assalamulaikum dan Selamat Sejahtera sekalian. Pada tarikh 19 April 2011 bersamaan hari selasa pihak PIBG SK Jambongan telah mengadakan mesyuarat agungnya untuk sesi tahun 2011/2012. Antara agenda dan intipati mesyuarat tersebut ialah membincangkan arah tuju perancangan persatuan terutamanya aktiviti serta program yang akan dilaksanakan kelak pada sesi baru iaitu 2011/2012.

Selain itu juga di kalangan ahli persatuan, memaklumkan kepada pihak sekolah tentang komitmen mereka untuk bersama-sama memajukan sekolah seperti dari aspek pembangunan fizikal, kecemerlangan akademik, sukan dan sebagainya. Untuk itu pihak YDP iaitu saudara Sharif Zakaria Sharif Attar yang terus diberi mandat memimpin persatuan, mencadangkan agar pihak sekolah membuat laporan terkini berkenaan trajedi bencana alam di kawasan sekolah. Hal ini akan dibincangkan di peringkat persatuan dan akan diajukan ke pihak atasan.

Agenda seterusnya ialah pembubaran ajk 2010/2010 dan menyaksikan muka-muka baru untuk sesi 2011/2012. Walau bagaimanapun terdapat juga ajk lama terus kekal memegang jawatan masing-masing seperti YDP dan Juruaudit. Tahniah diucapkan dan selamat menjalankan tugas.

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan